Za touto bláznivou FPS stojí herné štúdio Free Lives Games z Juhoafrickej Republiky, ktoré bolo založené v roku 2012 a má už za sebou niekoľko hier, medzi ktorými vyčnieva hlavne indie hit Broforce z roku 2015. Odvtedy toto štúdio výraznejšiu hru neprinieslo a až teraz má znovu vydavateľa v podobe Devolver Digital z USA, ktorí majú čuch na hitovky a zaujímavé hry. Preto sa vôbec nečudujem, že sa práve tento vydavateľ chopil hry Anger Foot, ktorej hlavná náplň je poriadne divoká a to veľa kopania do nepriateľov. V FPS hrách zvykne byť taká možnosť, že do nepriateľov môžete aj kopnúť, no primárne sú hlavne rôzne zbrane a kopanie sa využíva veľmi zriedka. Tu je to presný opak a z kopania sa stala hlavná náplň celej hry.

Všetko sa odohráva v meste Shit City, ktoré je preplnené gangstrami a je to celkovo poriadna stoka. Súperia tu medzi sebou až štyri rôzne nebezpečné gangy, z ktorých vám jeden ukradol vašu kompletnú zbierku vzácnych botasiek a vy ich chcete samozrejme naspäť!!! O tom je v podstate celý príbeh, že na vás čaká poriadna dávka rôznych levelov, ktoré viete prebehnúť dosť rýchlo, no v každom je veľký počet nepriateľov a stačí v podstate jeden úder alebo dve strely a si mŕtvy. Takžťe je naozaj vhodné a aj potrebné sa poriadne v jednotlivých leveloch obracať a pomáhajú k tomu hlavne kopance. S nimi vykopávate dvere, kopete do predmetov v miestnosti, do výbušných sudov a aj do nepriateľov, ktorých kopanec hneď zabije. Okrem kopancov síce máte aj pár zbraní, ale majú málo nábojov a v kopancoch sú skryté rôzne špeciálne schopnosti. Za každý prejdený level totiž získavate hviezdičky a ak ich získate dosť (5) tak sa vám odomkne nový pár topánok, ktoré si pred misiou môžete obuť a máte tak špeciálnu schopnosť. Dajme tomu, že jeden pár dobíja kopancom do nepriateľa náboje, ďalší zasa zväčší nepriateľom hlavy a tak sú ľahšie headshoty a podobne. Topánok je hneď niekoľko a je len na vás, ktoré si do levelov obujete. Na ich odomknutie však musíte nazbierať hviezdičky a nie je to vôbec jednoduché, za každý prejdený level dostávate len jednu a viac ich môžete dostať za špeciálne výzvy, ktoré máte dostupné pred každým levelom a sú vždy iné. Napríklad zabite 10 nepriateľov headshotom, prejdite daný level bez hitu, prejdite daný level len s kopancami a podobne.

Nie je to veru vôbec jednoduché, hrateľnosť je poriadne rýchla a divoká a celkovo je tempo šialene rýchle. Nepriateľov je viacero druhov od krokodýlov z bejsbalovými pálkami na blízko, cez nepriateľov s pištoľami, samopalmi, obrnenými nepriateľmi, potom tu máme takých, čo hádžu granáty alebo takých čo sa na vás rozbehnú a vybuchnú pri dotyku. Postupom hrou pribúdajú ďalší, prostredie je mestské a väčšinou sa jedná o vnútro jednotlivých budov alebo strechy či kanály. Hra je veľmi chytľavá, ale dokáže byť aj poriadne frustrujúca, no podobne ako v Hotline Miami, viete, že jednoducho pri vašom úmrtí to bola vaša nešikovnosť a viete to dať aj lepšie. Rýchla a veľmi zábavná FPS. Určite odporúčam a poteší aj príjemná farebná grafika.

Žáner: FPS.

• 90%
    - 90%
90%

Anger Foot je poriadne divoká a rýchla FPS v ktorej síce máte aj zbrane, ale hlavnou náplňou sú kopance do dverí, predmetov a nepriateľov. To je vaša najsilnejšia zbraň a pred každým levelom si môžete zmeniť vašu obuv a pridať si tak špeciálnu schopnosť. Je to šialené, veľmi chytľavé a túto vydarenú pestrofarebnú FPS určite odporúčam.