Autor komiksov Stjepan Šejić je u nás už pojem a vyšlo tu už od neho takmer všetko to známe, čo kedy vytvoril. Je to skvelý kreslič, ale dokáže písať aj zaujímavé scenáre, čoho dôkazom je práve séria Sunstone. Ale pozor, toto je erotická vzťahovka pre dospelých, deťom vstup zakázaný! Pôvodná séria začala vychádzať vo svete v roku 2014 a u nás sa dočkala vydania v roku 2019 a vyšli u nás všetky 3 diely pôvodnej série. Následne sa k tejto sérii Stjepan Šejić vrátil v roku 2019 kedy vytvoril prvý diel komiksu Milost a druhý diel vydali v roku 2021. V Crew si povedali, že v tejto sérii budú pokračovať aj u nás a tak vyšli už aj tu prvé dva diely.

Auto sa teda vrátil k svojej úspešnej sérii, ktorá je vtipná, milá, občas aj smutná, ale je aj eroticky príjemne pikantná a ono mu to vyšlo znovu! Zachoval atmosféru pôvodnej série a pekne ju rozvinul a nové ešte nevyrozprávané príbehy. Vrátili sa hrdinovia z predošlej série, ale nájdeme tu aj nové postavy. Komiks začína tým, že na pohovke sedí Alan a Anne a oproti nim je v kresle Lisa. Oni rozprávajú a Lisa kreslí, čím akože vzniká samotný komiks Sunstone: Milost. Anne a aj Alan sa vracajú v rozprávaní ku svojim prvým vážnym vzťahom, ktoré vysoko ovplyvnili ich životy a aj sexuálne chúťky. Alan sa tu zoznámi s Allyson a prídu obaja na to, že majú spoločné BDSM chúťky a konečne sa obaja majú s kým rozprávať o tom a hlavne s kým tieto chúťky skúšať. Okamžite sa z nich stávajú najlepší kamaráti s výhodami. Anne zasa prichádza na koncerte na to, že asi bude tak trochu lesba a bláznivo sa zamiluje do jednej fanúšičky…

Oba diely nového Sunstone sú skvelé, má to vtip, uveriteľné a hravé dialógy, krásnu kresbu, pikantné a poriadne vzrušujúce erotické scény a sympatické postavy. Autorovi to jednoducho ide, za čo môže aj lákavá a šteklivá téma celej tejto série, predsa len BDSM je niečo dráždivé a určite by si to veľa ľudí rado vyskúšalo aj v skutočnosti a komiks postavený na tejto téme je jednoducho zaujímavý. Pomáhajú tomu však aj veľmi sympatické postavy, bez toho by to nešlo a aj uveriteľné dialógy. Zápletky sú tiež nápadité a celkovo vidieť, že je to srdečná záležitosť Stjepana Šejića a že ho to naozaj veľmi baví to vytvárať. Tie postavy jednoducho žijú a celé je to veľmi uveriteľné. Určite odporúčam všetkým, ktorí hľadajú dospelý komiks z reálneho života okorenený erotikou. Nevynechajte samozrejme pôvodnú sériu.

Počet strán: 200 a 152

Scenár: Stjepan Šejić

Kresba: Stjepan Šejić

5

Nemôžem inak a musím tomu dať plné hodnotenie. Stjepan Šejić sa vrátil k svojej BDSM sérii a urobil dobre. Mohlo sa stať, že to už taká trefa nebude, ale našťastie sa tu vydarilo všetko a návrat k sympatickým postavám a k lákavej šteklivej erotickej téme sa vydaril na jednotku. Hravosť, žijúce postavy, uveriteľné a nápadité dialógy, skvelé erotické scény a celkovo taký pikantný feel good komiks, po ktorom dostanete chuť na sex.